در قسمت ارسال نظرات موارد جالبی بیان شده است که آنها را مورد بررسی قرار میدهیم
ابتدا بررسی نظرات ارسالی
فرستنده : حسین
سلام برد امروز نوش جانتون بهتر ازما بازی کردین وتحت تاثیر جو قرار نگرفتین وپیروزی حقتون بود مبارکه.شما اولین فاتح قلعه عقابها تو لیگ امسال بودین.
فقط
اون شیپور وبقیه چیزها برای تشویق قبل بازی استفاده شد بازی شروع شد کلش
جمع شد.چون قانون فوتسال لیگ برتر ماهست که این وسایل تشویق ممنوعه.
بنظرم
هنوز زود هست درباره برزیلیهاتون نظر بشه داد چون بازی اولشون بود ولی
بنظر بیاد از ایرانیها سرتر نبودند.گذشت زمان نشون میده خرید خوبی براتون
بودند یانه......
توسط:دیوونه ی راه ساری
تیم میلیاردیتون باید خدا رو شکر کنه تو ساری 3 امتیاز گرفته
راه کل بازیکناش رو جمع کنین سر هم 60 میلیون هم نمیشن و همه زیر 24 سال ان
غیر محمود لطفی که اگه تو این بازی مصدوم نبود بازی با این نتیجه تموم نمی شد
من حیث المجموع اصفهانی ها پولدارن تو هر ورزشی .... باید هم اول بشن
چون همه چی تو اصفهان از نظر صنعتی و دم شرکت سپاهان هم گرم
خاک بر سر مسئول های ساروی کنن
قدیمی ترین تیم فوتسال ایران راه اما هنوز هیچکی تو ساری نیست که یه
کمکی به این تیم پرتماشاگر تو فوتسال کنه
امسال مرتضی عظیمایی رو هم دادیم قرچگ
ولی زنده باد محمود لطفی
فرستنده : حسین
اقای قلندری دقیقن درست میگین کاش چشمهای تیم ملی بودند ومیدیدند که زیر
فشار وجو وحشتناک بازیکنان گیتی چقدر به خودشون مسلط بودند.ما بازی با
فیروز صفه را تا 5 دقیقه اخر 3 به یک عقب بودیم که بازیکنان صفه اخراش بازی
را وادادند وما3 تا گل زدیم.ولی امشب تا صبح هم بازی طول میکشید ماببر شما
نبودیم.اولش که گیتی تشکیل شد گفتم یعنی اصفهان پتانسیل سه تیم لیگ برتری
داشتن راداره وبا اینکارشون به ضرر ماهان نشد که قدرتو تقسیم کردند؟ولی
امشب با اینکه باختیم چون از نزدیک تیمتونو دیدم از اینکه گیتی پسند به
فوتسال اومده اون حس تردید روزهای اولو ندارم وفکر میکنم به نفع فوتسال ملی
هم شده گیتی پسند اومده.
با ارزوی موفقیت برای شما وتیم خوبتون.
با تشکر از دوستانی که ابراز محبت نموده و نظراتشون رو ارسال کردند
نکته
ای که حایز اهمیت است اینه که در حال حاضر اصفهان تبدیل به قطب ورزش کشور
شده , اینرو میشه در نتایج تیمهای فوتبال , هندبال , بسکتبال , فوتسال و
... به راحتی مشاهده کرد
درسته که وجود شرکتهای صنعتی بزرگ میتونه در پیشرفت ورزش یک شهر یا منطقه موثر باشه اما آیا فقط همین کافیه ؟
نکته
ای که بسیار مهم است وجود مدیران لایق در کنار امکانات موجوده که تونسته
این شرایط رو ایجاد کنه بعنوان مثال وجود آقای ساکت در تیم سپاهان یا اگر
بخواهیم راه دوری نریم حضور آقای طاهری در تیم فوتسال ماهان سال 88 که با
مدیریت ایشان ماهان قهرمان شد و همکنون مدیریت باشگاه گیتی پسند رو بعده
دارند .
اگر کشور را با یک خط فرضی از تهران به بندرعباس به دو بخش
شرقی و غربی تقسیم بندی بکنیم متوجه میشیم که بجز مس کرمان در لیگ برتر
فوتبال و علم و ادب مشهد در لیگ برتر فوتسال تمامی تیمها مربوط به قسمت
غربی این تقسیم بندی می باشند چرا باید اینطور باشه ؟
مثالی واضح در این زمینه تیم ریشه دار ابومسلم مشهد است
آیا شهری مثل مشهد صنایع نداشت که بتونن از این تیم حمایت کنن یا مراکز بزرگ مالی نبود تا این تیم به لیگ پایینتر سقوط نکنه ؟؟؟؟
یکی از عوامل بسیار مهمی که باعث سقوط این تیم ها میشه بجز عدم مدیریت و نا لیاقتی مسئولینی که در راس امور هستند , نظر شما چیه ؟