دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان گفت: ارژن از تیم‌های جوان و با انگیزه لیگ است که برای پیروزی برابر آن‌ها باید جسورانه بازی کنیم.

 

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند اصفهان، مصطفی نظری اظهار داشت: تیم ارژن فارس همواره در اصفهان نتایج خوبی کسب کرده و اگر این تیم را دست کم بگیریم، غافلگیر خواهیم شد، با توصیه‌های کادر فنی قرار است در این دیدار با جنگندگی تمام به دنبال پیروزی باشیم.

وی ادامه داد: مدیریت و مالک باشگاه تمام شرایط را برای کسب نتایج خوب در لیگ برتر فوتسال مهیا کرده‌اند و ما نیز به دنبال این هستیم تا با نتایج درخشان، این زحمات را قدر بدانیم.

دروازه‌بان تیم صنایع گیتی پسند درباره اظهار نظر یکی از مربیان لیگ برتری مبنی بر اینکه تیم صنایع گیتی پسند بدون مصطفی نظری تیم کوچکی است، گفت: در تیم ما بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند که در ادامه لیگ از آن‌ها بیشتر خواهید شنید، به نظر من حتی در صورت عدم حضورم در این تیم، باز هم صنایع گیتی پسند تیم بزرگی است و کسی نمی‌تواند ارزش‌های این تیم را نادیده بگیرد.

نظری افزود: فرق تیم ما با سایر تیم‌های لیگ برتر فوتسال در این است که تمام بازیکنان با هم یکدل هستند و هیچکس خود را بالاتر از دیگری نمی‌داند، به همین دلیل بازیکنان با هم صمیمی هستند و این شرایط می‌تواند ما را به قهرمانی رهنمون سازد.

وی درباره هماهنگی تیم نیز گفت: قبول دارم در دیدار نخست خیلی هماهنگ نبودیم اما این طبیعی است و کسی نمی‌تواند ادعا کند از همان هفته نخست به اوج آمادگی رسیده است، اما رفته رفته بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده‌اند که این را در دیدار برابر لبنیات ارژن فارس مشاهده خواهید کرد.

گلر تیم ملی درباره حضور پرشمار تماشاگران تیم صنایع گیتی پسند نیز گفت: واقعیت این است که در دیدار نخست همه ما غافلگیر شدیم و امیدوارم در دیدار دوم نیز به تعداد این تماشاگران اضافه شود تا بتوانیم با پیروزی در این دیدار آن‌ها را خوشحال کنیم.