تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در حضور بیش از سه هزار هوادار خود موفق به شکست تیم ارژن فارس شد.

 

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند اصفهان، در این دیدار که از ساعت 22:30 دقیقه پنج شنبه شب آغاز شد، تیم سفید و قرمز پوش صنایع گیتی پسند با نتیجه دو بر صفر حریف شیرازی خود را از پیش رو برداشت.

در نیمه نخست این دیدار که به نظر می رسید تیم شیرازی تحت تاثیر جو پر شور ورزشگاه قرار گرفته است، بهروز جعفری از تیم صنایع گیتی پسند مرد اول این نیمه لقب گرفت و با دو گلی که وارد دروازه حریف کرد خوشحالی را نزد هواداران این تیم به ارمغان آورد.

بهروز جعفری موفق شد به ترتیب در دقایق 7 و 10 دروازه تیم جوان ارژن فارس را شکست دهد.

در نیمه دوم باز هم تیم صنایع گیتی پسند بود که به صورت مداوم به دروازه حریف یورش می آورد اما حملات متعدد این تیم گلی در پی نداشت تا دیدار با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد.

داوران مسابقه در این بازی 4 کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان

 دادند که البته سهم تیم گیتی پسند تنها یک کارت زرد بود.

محسن ادیبی، هادی بافنده، مرتضی کشاورز از تیم ارژن فارس و سجاد بندی سدی از تیم صنایع گیتی پسند با کارت زرد داور مسابقه مواجه شدند.

قضاوت این دیدار را آقایان حسین شاهمرادی، صادق موسوی و قاسم علی شهسواری بر عهده داشتند.

با این پیروزی تیم صنایع گیتی پسند اصفهان 4 امتیازی شد و خود را به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر کرد.

تیم ارژن فارس نیز با همان سه امتیاز هفته نخست، چشم به روزهای بعدی لیگ برتر فوتسال دارد.