منصوری قرچک با فحاشی از گیتی پسند پذیرایی کرد
در روزی که داور با ناداوری هرچه تمامتر به نفع منصوری سوت زد و مکرر ناهماهنگی بین دو داور مشاهده می شد گرلو توانست روی پاس زیبای بندی سعدی در نیم ثانیه به پایان بازی گل مساوی را به ثمر برساند
به واقع این گل جوابی بود به فحاشی های مکرر طرفداران منصوری قرچک
نکته بسیار جالب اینکه لیدرهای منصوری خود مروج این نوع به اصلاح تشویق بودند
باید دید کمیته انضباطی چه برخوردی با این نحوه میزبانی دارد
آیا به واقع نباید تفاوتی بین نوع میزبانی گیتی پسند با این تیمها قایل شد
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم آذر ۱۳۸۹ ساعت 18:18 توسط گیتی پسند
|
این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اخبار باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند افتتاح شده است